مدیرعامل شركت نمایشگاه بین المللی فارس:

سایپا نقش موثری در تولید و عرضه خودرو داخلی دارد

سایپا نقش موثری در تولید و عرضه خودرو داخلی دارد مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس اظهار داشت: در نمایشگاه، مردم اساسا می توانند با انتخاب بهتر و صحیح تر مبادرت به خرید محصول کنند و گروه سایپا دراین زمینه به خوبی عمل کرده است.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، در آئین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز و در بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا، علی فرهادی درباب برگزاری نمایشگاه های خودرو اظهار داشت: خوشبختانه امسال و با تاکید مقام معظم رهبری در موضوع تولید دانش بنیان و ارتقای کیفیت محصولات، روند رو به رشدی در حال انجام می باشد و این حرکت درست و قابل لمس در زمینه صنعت خودرو و سایپا کاملاً گویاست که البته باید این روند ادامه داشته باشد.
وی برگزاری این چنین نمایشگاه های تخصصی را بهترین فرصت برای ایجاد ارتباط و آشنایی تولید کنندگان و متخصصان از سراسر کشور دانست که بهره گیری از نیروی خلاق و مستعد و بادانش کشور در آن انجام می شود.
فرهادی اضافه کرد: در این نمایشگاه های تخصصی، تولید کننده می تواند بدون واسطه و با کوتاه ترین مسیر با حوزه دانش بنیان و متخصص کشور نشست هایی برگزار کند و با تبادل تجربیات و اطلاعات بطور قطع شاهد پیشرفت این صنعت و ارتقا جایگاه آن در بازارهای داخلی و جهانی خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس با اشاره به این که گروه سایپا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان داخلی نقش مؤثری در تولید و عرضه محصول دارد اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا بتازگی و در مدت چندین ماه اخیر کارهای خوبی در حوزه بهره گیری از دانش و توان شرکت های دانش بنیان و داخلی سازی قطعات خود انجام داده است البته باید در این راه حرکت را ادامه داد.
وی با اشاره به تلاش هایی که در زمینه برگزاری نمایشگاه خودرو در چندین سال قبل در استان فارس انجام شده اضافه کرد: وظیفه اصلی نمایشگاه ها معرفی بالاترین و بهترین دستاوردهای حوزه صنعت است که با چندین هدف ایجاد چرخه تولید، توزیع و مصرف بدون واسطه از تولید کننده به مصرف کننده انجام می شود.
فرهادی اشاره کرد: علاوه بر آن ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و تبادل علم و دانش از دیگر وظایف برگزاری نمایشگاه ها است که گروههای مختلف ضمن تبادل نظر درباب نیازسنجی و وجود مشکلات با همفکری جهت رفع موانع به گفتگو بنشینند.
وی اشاره کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو یک فرصت دوطرفه برای تولید کننده و مصرف کننده است و گروه سایپا هم علاوه بر تمامی روش های ایجاد ارتباط با مشتریان خود، در این نمایشگاه می تواند بصورت مستقیم با مشتریان خود ایجاد ارتباط کند و در زمینه بازاریابی و فروش محصولات خود فعالیت مناسبی انجام دهد.

1401/04/25
19:51:56
5.0 / 5
850
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
تبلیغات
آگهی در شاپ کار
Shopcar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار محفوظ است
سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار طرف قرارداد با