پلت فرم جدید ایران خودرو برای عرضه خدمات به مشتریان

پلت فرم جدید ایران خودرو برای عرضه خدمات به مشتریان به گزارش شاپ کار شرکت خدمات بعد از فروش ایران خودرو و بیمه ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان در حوزه خدمات رسانی سیار به مشتریان و خسارت دیدگان حوادث رانندگی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.



به گزارش شاپ کار به نقل از مهر به نقل از ایکو پرس، در مراسمی که در ساختمان بیمه مرکزی، با حضور غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مهدی مونسان مدیرعامل شرکت ایساکو، محمد رضایی مدیر عامل بیمه ایران و عباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران برگزار شد، گروه صنعتی ایران خودرو و بیمه ایران، برای اولین بار در سطح کشور، تفاهم نامه ای با رویکرد عرضه خدمات همزمان بیمه ای و خودرویی، امضا کردند.
فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم امضا این تفاهم نامه ضمن اشاره به اهمیت خدمات بعد از فروش عنوان کرد: بخش قابل توجهی از رضایت مردم در ارتباط با حوزه خدمات بعد از فروش است که در این رابطه تفاهم نامه ای را منعقد می نماییم تا به مشتریان مشترک ایران خودرو و بیمه ایران خدمات با کیفیت تر و بیشتری عرضه دهیم.
وی اضافه کرد: مالکان محصولات ایران خودرو در صورت بروز حادثه و تصادف می توانند به سادگی از خدمات بیمه ایران استفاده کنند و معتقدم هر چقدر این خدمات افزایش یابد و ارزش آفرینی آن بالا برود رضایتمندی هم در صنعت بیمه و هم در صنعت خودرو رشد خواهد داشت.
مقیمی تصریح کرد: در شش سرفصل مشخص با بیمه ایران برای عرضه خدمات، بعد از بروز تصادفات و سوانح جاده ای به توافق رسیدیم که یکی از آنها حمل خودرو و سرنشین بعد از وقوع سانحه است تا با استانداردهای مشخص این خدمات به متقاضیان عرضه شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن اشاره به افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو عنوان کرد: از سال قبل روند رو به رشد تولید خودرو در دستور کار قرار گرفت. در سال جهش تولید بنا بر فرمایشات رهبری توانستیم این شعار را در مجموعه ایران خودرو محقق سازیم به صورتی که تا آذرماه سالجاری رشد ۵۹ درصدی تولید خودرو را نسبت به مدت مشابه پارسال داشتیم.
مقیمی ضمن اشاره به کاهش تعهدات معوق عنوان کرد: پارسال تعهدات معوق ایران خودرو حدود دویست هزار دستگاه بود که با اقدامات صورت گرفته این میزان هم اکنون به ۱۸ هزار دستگاه رسیده است و تلاش ما این است که این عدد را به صفر برسانیم.
وی با اشاره به اینکه در بخش تحویل خودرو راهکارهایی را در دستور کار قرار دادیم، اظهار داشت: با اجرای آنها مدت زمان تحویل به حداقل می رسد. از روز گذشته حمل جاده ای دو هزار خودرو را آغاز کردیم و با مذاکراتی که انجام شد توانستیم از ظرفیت ریلی هم برای جابجایی خودرو ها استفاده نماییم و از روز گذشته تحویل ۴۰۰ دستگاه خودرو از راه راه آهن انجام شد.
مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات بعد از فروش ایران خودرو (ایساکو) هم درباره این تفاهم نامه اظهار داشت: از این پس تمامی دارندگان اشتراک خودرویی بیمه ایران می توانند، در صورت بروز حوادث و تصادف های رانندگی تمام خدمات مورد نیاز خود همچون حمل، عرضه خدمات سرویس در محل، تعمیرات و … را بدون احتیاج به رفتن به بیمه گر از مجموعه خدمات بعد از فروش ایران خودرو (شرکت امداد خودرو ایران) دریافت نمایند.
وی اظهار داشت: مبنای این تفاهم نامه، پیاده سازی و بهره برداری از «پلتفرم جامع خدمات مکان محور» است که زیرساخت های مورد نیاز آن در شرکت ایساکو و امداد خودرو ایران بوجود آمده و نتیجه نهایی آن عرضه خدمت رسانی سیار به مشتریان و زیان دیدگان حوادث رانندگی تحت پوشش بیمه ایران در سرتاسر کشور، خواهد بود.
مدیرعامل ایساکو اضافه کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، تسهیل عرضه خدمات نوین و بهینه در زمینه مخاطرات ناشی از حوادث رانندگی و افزایش رضایت مشتریان است؛ چون که افزایش رضایت مشتریان، مهم ترین هدف مجموعه های خدماتی پیشرو و موفق بوده و مجموعه خدمات بعد از فروش ایران خودرو، با عرضه طرح های مبتکرانه در خلال سالهای متمادی کوشیده است، فرآیندهای خدمت رسانی را سرعت بخشیده و مطابق با تکنولوژی روز امکانات متنوعی را به مشتریان خود ارائه نماید.


منبع:

1399/09/19
16:41:40
5.0 / 5
333
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
تبلیغات
آگهی در شاپ کار