گزارش شاپ كار؛
قیمت سازی خودرو در وب سایت ها
باآنکه مراکز فروش خودرو به دلیل محدودیت های کرونایی به مدت ۱۰ روز تعطیل شده اند اما قیمت سازی در فضای مجازی باردیگر از سرگرفته شده است.
به گزارش شاپ کار به نقل از مهر، با عنایت به شروع موج چهارم شیوع کرونا، مقرر شد از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ در مناطق قرمز کشور تعطیل شوند که بازار خودرو هم یکی از همین مشاغل تعطیل شده محسوب می شود؛ با این وجود وب سایت های اینترنتی طی روزهای گذشته قیمت سازی در فضای مجازی را از سر گرفته و با عرضه قیمت های سلیقه ای بر طبل حواشی صنعت خودرو می کوبند.
به عنوان نمونه، در یکی از وب سایت های اینترنتی خودرو، قیمت انواع خودرو این گونه تنظیم و درج شده است:
در این رابطه، نعمت الله کاشانی نسب نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر عنوان کرد: میزان فروش در بازار خودرو طی هفته گذشته بسیار ناچیز بود و در حالیکه خریداران و مصرف کنندگان کم کم در حال ورود به بازار بودند، ستاد ملی مقابله با کرونا به علت قرمز شدن تعداد زیادی از شهرها، بازارهای کشور را به مدت ۱۰ روز تعطیل کرد.
وی اضافه کرد: بر طبق این مصوبه، از روز شنبه مراکز فروش خودرو و به صورت کلی بازار خودرو در سرتاسر کشور تعطیل شد.
کاشانی نسب در مورد قیمت هایی که این چند روز در فضای مجازی برای انواع خودرو عرضه می شود، اظهار داشت: بازار تعطیل می باشد و هیچ قیمتی رد و بدل نمی گردد ازاین رو قیمت های درج شده در وب سایت های اینترنتی، سلیقه ای بوده و واقعی نیستند.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران اضافه کرد: بعنوان مثال شاهد می باشیم که در فضای مجازی نرخ های خودرو روزی دو مرتبه تغییر می کند، در حالیکه بازار تعطیل می باشد و خرید و فروشی وجود ندارد که بخواهد مبنای جدیدی برای قیمت گذاری به دست بیاید و از وب سایت ها سر دربیاورد.
منبع: شاپ كار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب