قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

افزایش تولید و عرضه محصولات سایپا ادامه دارد

افزایش تولید و عرضه محصولات سایپا ادامه دارد قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: قیمت بخش عمده ای از محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به علت افزایش و استمرار عرضه محصولات بوده است.



به گزارش شاپ کار به نقل از مهر به نقل از سایپا، مجید باقری اظهار داشت: در سایپا علیرغم وجود مشکلات جدی همچون تحریم های بین المللی و شیوع ویروس کرونا، با همت همه همکاران گروه، مؤلفه های جهش تولید محقق شده و روند عرضه محصولات مبین این مورد است.
وی اضافه کرد: ایفای تعهدات معوق روند بسیار خوبی دارد و الان برای اولین بار ۲ مورد از محصولاتی که جزو قرعه کشی بوده به علت تناسب تقاضا با عرضه، بدون انجام قرعه کشی به مشتریان واگذار خواهند شد.
قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: با عنایت به این که متقاضی برای دو محصول سایپا ۱۵۱ و نیسان تک سوز آپشنال کمتر از سهمیه در نظر گرفته شده بوده، بنابراین تمام ثبت نام کنندگان این دو محصول بدون قرعه کشی می توانند تکمیل وجه نمایند.
وی اضافه کرد: در قرعه کشی های قبلی بعضی از منتخبان به علل مختلف از خرید خودرو انصراف می دادند و بر همین مبنا مجوزی از کمیته خودرو دریافت کردیم تا بتوانیم رزرو منتخبان را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دهیم که این اقدام با هدف عدالت در توزیع و کوشش برای عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی بوده است.
باقری ابراز امیدواری کرد: با استمرار روند مناسب تولید و تحقق جهش تولید، حذف واسطه گری و همینطور افزایش عرضه محصولات در آینده به سمتی برویم که افراد بتوانند مشابه این دو خودرو، بدون انجام قرعه کشی هر محصولی را که بخواهند خریداری کنند.

1399/10/21
21:34:18
0.0 / 5
345
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
تبلیغات
آگهی در شاپ کار