توسط شركت ایساكو برای دوازدهمین سال متوالی:

بزرگ ترین آزمون سراسری حوزه خدمات بعد از فروش كشور به صورت الكترونیكی

بزرگ ترین آزمون سراسری حوزه خدمات بعد از فروش كشور به صورت الكترونیكی به گزارش شاپ كار دوازدهمین دوره آزمون سراسری خدمات بعد از فروش گروه صنعتی ایران خودرو به منظور مهارت سنجی پرسنل نمایندگی های مجاز در حوزه خدمات بعد از فروش، از ۲۸ مهر تا ۸ آبان ماه به صورت الكترونیكی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی خدمات بعد از فروش ایران خودرو (ایساکو) در دوازدهمین سال برگزاری این امتحان، به علت شیوع کرونا با شرکت ۵۷۰۰ نفر به صورت همزمان و به صورت کاملا الکترونیکی در سرتاسر کشور به رقابت خواهند پرداخت. این در حالی ست که در خلال سال های گذشته آزمون به دو صورت حضوری و الکترونیکی برگزار می شد.
بنابراین گزارش آزمون های مذکور، طی دو هفته متوالی در سطوح مدیریتی، کارشناسی و تعمیراتی نمایندگی ها برای ۹ پست برگزار می گردد. در هفته نخستِ این آزمون ها، پست های مدیر خدمات بعد از فروش، کارشناس پذیرش، مسئول امور مشتریان، مسئول انبار و در هفته دوم کارشناسان فنی، مکانیک، برقکار، جلوبندی کار و گازسوزکار به رقابت خواهند پرداخت.
با توجه به رویکرد اتخاذ شده در خصوص اجرای تمامی آزمون ها به صورت الکترونیکی، زیر ساخت ها و تمهیدات مربوطه از چند ماه قبل اندیشیده و فراهم گشته است، به صورتی که شرکت کنندگان فقط بایستی در تاریخ و زمان مقرر، با ورود نام کاربری خود وارد سایت مدیریت آموزش فنی ایساکو (www.isacoelearning.ir) شده و به سوالات فنی و تخصصی خود پاسخ دهند.
به دلیل اهمیت بسیار بالای رضایت مندی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، طراحی سوالات در این آزمون همچون سال های گذشته، با دقت بسیار بالا و حساسیت ویژه در کارگروه های مختلف طرح شد، تا به شکلی کامل، دانش و اطلاعات فنی شرکت کنندگان را ارزیابی کرده و پرسنل و کارشناسان فنی با عنایت به امتیاز خبرگی به دست آمده از نتایج آزمون، در جایگاه های بالاتر خدماتی قرار گیرند.
هدف از برنامه ریزی و برگزاری این آزمون ها «ارتقاء هرچه بیشتر سطح دانش فنی و تخصصی و افزایش مهارت پرسنل (شبکه نمایندگی ها)»، «ارائه خدمات استاندارد و مناسب به مشتریان شرکت ایران خودرو» و در نهایت «افزایش رضایت ایشان از خدمات بعد از فروش» بوده است.
از دیگر اهداف برگزاری این آزمون ها علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت بین پرسنل، بررسی نیازمندی های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات بعد از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر مبنای نتایج آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو شود. همچنین، نتایج آزمون های مورد نظر بر امتیازهای خبرگی که به افراد شرکت کننده تخصیص می یابد، تأثیر گذار خواهد بود.
سوالات آزمون با شبیه سازی فرایند عیب یابی و تعمیرات به صورت چندگزینه ای طراحی شد و منابع آن، مشتمل بر «جزوات آموزشی»، «مستندات فنی و تعمیراتی» بود که با چنین برنامه ای برای طرح سوالات، سنجش مهارت های پرسنل به بهترین شکل صورت خواهد پذیرفت.
گفتنی است، از مزایای برگزاری آزمون به صورت تمام الکترونیکی می توان به کاهش مخاطرات بیماری کوید ۱۹ و کاهش چشم گیر هزینه های آزمون اشاره نمود، آن هم در شرایطی که با عنایت به مشکلات اقتصادی موجود، احتیاج به کاهش هزینه ها و صرفه جویی بیشتر از پیش احساس می شود.


1399/08/01
21:18:14
5.0 / 5
371
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
تبلیغات
آگهی در شاپ کار
Shopcar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار محفوظ است
سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار طرف قرارداد با