صدرنشینی خدمات بعد از فروش ایران خودرو یازده ساله شد

صدرنشینی خدمات بعد از فروش ایران خودرو یازده ساله شد شاپ كار: شركت خدمات بعد از فروش ایران خودرو در سال جهش تولید با كسب بالاترین امتیاز در میان شركت های ارائه دهنده خدمات بعد از فروش خودرویی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول این حوزه را كسب نمود.



به گزارش شاپ کار به نقل از مهر به نقل از ایکوپرس، بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکت های خدمات بعد از فروش خودرو در سال ۹۸، شرکت ایساکو بالاترین امتیاز خدمات بعد از فروش را در میان تمامی شرکت های خودروساز شامل تولید کننده و عرضه کننده، به دست آورد و مقام اول این حوزه را به خود اختصاص داد؛ این مهم در حالی رقم می خورد که خدمات بعد از فروش ایران خودرو نه فقط در ضمن یازده سال اخیر نسبت به سایرین صدرنشین بوده، بلکه همیشه به نسبت سال پیشینِ خود نیز رشد چشمگیری را تجربه کرده است.
مهدی مونسان، مدیر عامل شرکت خدمات بعد از فروش ایران خودرو در این زمینه اظهار داشت: در این دوره از ارزیابی ها ۴۸ شرکت خودرویی داخلی و خارجی و در مجموع ۲۳۸۵ نمایندگی مجاز، مورد بررسی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت و شرکت ایساکو با دارا بودن نزدیک به ۷۰۰ نمایندگی در سراسر کشور توانست با کسب امتیاز ۸۳.۹ در این ارزیابی ها در صدر شرکت های خدمات بعد از فروش کشور قرار گیرد و با احتساب این امتیاز، نسبت به سال قبل ۱.۲ امتیاز رشد را در ارائه خدمات بعد از فروش تجربه کند.


مدیر عامل ایساکو افزود: سال های اخیر به سبب مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه، از بحرانی ترین سال های صنعت کشور بوده است، اما شرکت ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با بهره گیری از تکنولوژی روز و بهره مندی از سامانه هایی همچون یاصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در راه موفقیت به راه خود ادامه داد؛ همین طور اجرای طرح هایی همچون اتوکلیک، سامانه هوش تجاری (BI)، پروژه های نگهداری نظام موفقیت پایدار، استقرار چرخه راندمان و مدیریت کیفیت، داخلی سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و … موجب بهبود بیش از پیش خدمات ایساکو به هموطنان شد.
مونسان اضافه کرد: افزون بر تحریم ها، شیوع ویروس کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن شرایط اقتصادی نمایندگی ها از اواخر سال گذشته، موانع بسیار بزرگ تری در راه ایجاد کرد، اما این مجموعه به رغم این مشکلات، همچنان توانست در تمام فاکتورهای ارزیابی رشد شایان توجهی را شاهد باشد.


ایشان سپس اظهار داشت: کسب این جایگاه به سبب سخت گیرانه تر شدن سالیانه معیارهای پایش شرکت بازرسی، آن هم در شرایط خاص موجود، برای خدمات بعد از فروش گروه صنعتی ایران خودرو دستاورد بسیار مهمی محسوب می شود؛ چونکه برای کسب هر امتیاز در این عرصه، باتوجه به گستردگی شبکه خدمات این مجموعه بایستی اقدام های وسیع و بسیطی صورت گیرد.
وی این موفقیت را حاصل حمایت های مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه ریزی های دقیق در ستاد و کوشش کارکنان مجموعه و نمایندگی ها دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات آتی که هماهنگ با شرایط روز، همچون وجود بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی می باشد، همچنان کیفیت ارائه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیم و همیشه در راه افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.


منبع:

1399/06/25
23:38:07
5.0 / 5
1339
تگهای خبر: اپل , استاندارد , ایران خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
تبلیغات
آگهی در شاپ کار
Shopcar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار محفوظ است
سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار طرف قرارداد با