مدیر ارتباط با مشتریان ایران خودرو تاكید كرد:
پاسخگویی و رسیدگی مؤثر به نیازمندی های مشتریان
به گزارش شاپ كار تحلیل نتایج شاخصهای امور مشتریان و گزارش های دفتر پاسخگویی به شكایات صمت، مبین اثربخشی برنامه های ایران خودرو برای رفع ریشه ای علل شكایات و پاسخگویی به مشتریان در یك سال قبل است.
به گزارش بازرگانی مهر به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق گزارش انتشار یافته از جانب دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صمت در مورد عملکرد شرکتهای عرضه کننده خودرو در سال گذشته، درخواست ها و شکایات مشتریان رسیده به ایران خودرو در سال ۹۸ نسبت به سال پیش از آن، به میزان ۲۶ درصد کاهش یافته است. از طرفی درخواست ها و شکایات مشتریان از ایران خودرو که به دفتر بازرسی وزارت صمت رسیده، در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ به میزان پنج درصد کاهش را نشان داده است.
سهراب برفروشان با بیان اینکه بر اساس گزارش انتشار یافته، در سال ۹۸ در سرفصل وضعیت پاسخگویی شرکتهای عرضه کننده، شرکت ایران خودرو به تمامی پرونده های ارجاعی دفتر بازرسی وزارت صمت، پاسخ داده و آنها را مختومه کرده، اظهار داشت: بر مبنای نتایج به دست آمده، جایگاه شرکت ایران خودرو در جدول رده بندی شرکتهای عرضه کننده خودرو از منظر فراوانی درخواست ها و شکایات مشتریان، اصلاح و در جایگاه مطلوب تری نسبت به ادوار گذشته قرار گرفته است.
وی افزود: در سال ۹۹ نیز، بر مبنای اقدامات و برنامه هایی که از نیمه دوم سال گذشته، در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته، روند بهبود و ارتقای پاسخگویی و رسیدگی به درخواست و نیازمندی های مشتریان استمرار یافته بگونه ای که بر مبنای تحلیل مقایسه ای عملکرد گروه صنعتی ایران خودرو در ارتباط با امور مشتریان در بازه زمانی نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، فراوانی درخواست ها و شکایات مشتریان به صورت متوسط ۴۰ درصد کاهش (بهبود) داشته است.
برفروشان ضمن اشاره به بهبود شاخص نسبت درخواست ها و شکایات مشتریان ایران خودرو در نیمه نخست سال جاری اظهار داشت: با در نظر گرفتن شاخصهای میزان خودرو های تحویلی، میزان خودرو های تحت گارانتی، پذیرش خودرو در شبکه و میزان
خدمات
امدادی به صورت متوسط ۲۶ درصد کاهش (بهبود) به ثبت رسیده است.
وی افزود: در بخش درخواست ها و شکایات ارجاعی مشتریان از راه ارگان ها و سازمان های نظارتی همچون بازرسی وزارت صمت و سازمان
صنعت
استان ها بیشتر از ۵۰ درصد پرونده های ارجاعی در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو این دستاوردها را حاصل راهبردها و سیاست گذاری های صورت گرفته در گروه صنعتی ایران خودرو در اولویت دادن به نیازمندی های مشتریان و مجموعه اقدامات و برنامه های اجرا شده توسط واحدهای گروه صنعتی ایران خودرو دانست و تصریح کرد: با شناسایی و حذف ریشه ای علل مراجعات و شکایات مشتریان و پاسخگویی بموقع، با همکاری بخش های مختلف در گروه صنعتی ایران خودرو در تلاش هستیم تا به هدف غایی که همان افزایش رضایت مندی مشتریان است جامه عمل بپوشانیم.
منبع:
shopcar.ir
1399/09/01
22:38:00
5.0
/
5
855
تگهای خبر:
ایران خودرو
,
خدمات
,
صنعت
این مطلب شاپکار را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
50 هزار تاجر در سامانه جامع تجارت عضویت دارند
۳۰۳ همت عدم النفع صنایع از ناترازی ها
آغاز واردات خودرو
چرا سیاست قیمت دستوری خودرو این صنعت را به بحران ورشکستگی کشاند؟
کامنتهای بینندگان در مورد این مطلب
کامنت شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
کامنت:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
تبلیغات
پربیننده ترین ها
سقف افزایش نهائی قیمت خودرو
طراحی سازوکاری برای رصد مستمر بازار با گزارش دهی 2 ساعته
با کیفیت ترین خودرو های سال ۲۰۲۵ را بشناسید
سیستم استارت استاپ خودرو چیست؟
پربحث ترین ها
امداد خودرو تهران با کارت درسته
تجربه مالکان از خودروهای چینی بعد از ۵۰ هزار کیلومتر | واقعیت چیست؟
خودرو با چراغ روشن بنزین چند کیلومتر راه می رود؟
جدل بر سر قیمت گذاری خودرو از کاهش انحصار تا افترا گرانفروشی
جدیدترین ها
خودرو با چراغ روشن بنزین چند کیلومتر راه می رود؟
جدل بر سر قیمت گذاری خودرو از کاهش انحصار تا افترا گرانفروشی
طراحی تویوتا به لکسوس رسید
اعتراض انجمن لوازم خانگی به آزاد شدن واردات ته لنجی ۹۷ قلم کالا
خرید اکانت ظرفیتی، راه حل اقتصادی برای گیمرهای ایرانی
بوئینگ جاده ها، بزرگترین اتوبوس جهان
ترخیص فقط با حضور اظهارکننده کالا
هنر طراح ایرانی رولزرویس را به چالش می کشد
تبلیغات
دوستان شاپکار:
آموزشگاه خیاطی
انتخابات مجلس ، کاندیدای مجلس
خرید و فروش خودرو
سایت وان ایکس ایرانی
شرکت صنعتی سخت پوشش
صفر تا صد طراحی و اجرای روفگاردن
طراحی سایت
فیش حج
فیش حج
قیمت بیسیم
Shopcar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار محفوظ است
سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار طرف قرارداد با
بانکهای ملت، پارسیان، پاسارگاد و سامان، و دارای نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شاپ کار در شبکه های اجتماعی:
لینکهای مفید
درباره ما | تماس با ما
تبادل لینک
تبلیغات در شاپ کار
جستجوی خودرو
اخبار خودرو
قیمت روز خودروها
نمایشگاه اتومبیل
موتورسیکلت
ثبت آگهی فروش ماشین
خرید و فروش خودرو
خرید خودروی صفر
خرید خودروی کارکرده
فروشنده هستید؟
آگهی فروش ماشین خود را به راحتی ثبت کنید
ثبت آگهی فروش خودرو
به راحتی و در کمتر از سه دقیقه آگهی فروش ماشین خود را ثبت کنید تا هزاران خریدار در روز آنرا ببینند
تعرفه ها
تعرفه های درج آگهی را اینجا ملاحظه کنید
تعرفه ی تبلیغات خاص
اگر می خواهید تبلیغ خاصی دهید، تعرفه های درج تبلیغات خاص را اینجا ملاحظه کنید
خریدار هستید؟
از روشهای مختلفی که ما برای شما فراهم کرده ایم، خودروی مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنید
جستجوی خودرو
استانها
:: اصفهان (1)
:: اردبیل (0)
:: آذربایجان غربی (0)
بیشتر...
قیمت روز خودرو
برندهای خودرو
:: پژو (1)
:: بوگاتی (0)
:: بی ام و (0)
بیشتر...
خدمات خودرو
خدمات خودرویی
نمایشگاه اتومبیل
نمایندگی مجاز
اجاره خودرو
بیمه خودرو
دفتر اسناد رسمی
بیشتر...
ثبت خدمات خودرو جدید
خدمات خودرویی خود را اعم از نمایشگاه اتومبیل، تعمیرگاه، بیمه و... ثبت کنید تا هزاران نفر در روز با شما آشنا شوند
درباره خودروها
اخبار خودرو
قیمت خودرو
وبلاگ خودرو
مشخصات فنی خودروها
بررسی خودروهای سایپا
بررسی خودروهای پژو
بررسی خودروهای ام وی ام
بیشتر...
سایت خرید و فروش خودرو
ورود به سایت
:: ثبت آگهی فروش خودرو
:: جستجوی خودرو
:: اخبار روز دنیای خودرو
:: قیمت روز انواع خودرو
:: مشخصات فنی خودروها
:: ورود