مدیرعامل شركت نمایشگاه های بین المللی:
ضرورت توجه به ظرفیت های بازاریابی و افزایش مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی كشور
به گزارش شاپ كار مدیرعامل شركت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در شرایط حاضر اقتصادی كشور باید به ظرفیت های بازاریابی و توسعه مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی كشور توجه بیشتری شود.
به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، «بهمن حسین زاده» در حاشیه شروع به کار بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و آسانسور موجبات رونق و شکوفایی این صنعت و فرصتی برای تکامل ایده ها و نوآوری در این صنعت مدرن است.
وی افزود: با رقابتی شدن این صنعت و بالا رفتن استانداردهای کیفی، تنوع محصولات داخلی رو به افزایش می رود و با تاکید بر فناوری های نوین و پشتیبانی از فنآوران ساختمانی و استارت آپ ها این حلقه تکمیل تر می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با توانمندسازی، نوسازی و توسعه دانش فنی می توان به اهداف مهم تری در حوزه صنعت ساختمان دست یافت و وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ اقدامی برای پشتیبانی از تولید کنندگان داخلی و داخلی سازی صنعت ساختمان و آسانسور دریغ نخواهد کرد.
حسین زاده اظهار داشت: صنعت نمایشگاهی در زنجیره تولید تا مصرف و توسعه صادرات نقش کاتالیزور دارد و با عنایت به ظرفیت عظیم صنعت ساختمان برای معرفی دستاوردهای خود به سایر کشورها بخصوص کشورهای همسایه، توجه به رونق نمایشگاهی این صنعت دارای اهمیت فراوانی است.
منبع: شاپ كار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب