به نظر میرسد فیات میخواهد فراری و مازراتی به صورت انحصاری باقی بمانند زیرا تولید خودروهای مارانلو در حال حاضر تنها 7 هزار دستگاه است واکنون مازراتی هم میخواهد این میزان را به 75 هزار دستگاه محدود کند. البته هنوز راه زیادی تا آن زمان مانده زیرا گفته شده این هدف برای سال 2018 تعیین شده است.
مازراتی در سال 2013 تنها 15400 دستگاه فروش داشت، اما آنها کم کم در حال بیرون آمدن از این وضعیت هستند. مازراتی میخواهد امسال فروش خود را دو برابر کند و امیدوار است که در سال 2015، میزان فروش سالانه به 50 هزار دستگاه برسد. بخش اعظم فروش مازراتی مدیون مدل گیبلی سدان است و انتظار میرود کراساوور لوانته که سال بعد معرفی میشود هم به میزان فروش کمک کند. مازراتی همچنین قصد دارد در سال 2016 نسخه تولیدی کانسپت آلفیری را عرضه کند و یک سال بعد از آن نیز نسخه بدون سقف همین مدل را به بازار بفرستد. در نهایت مدل گرنتوریسمو کاملا جدید نیز برای سال 2018 در نظر گرفته شده و در خط تولید کارخانه، بالاتر از آلفیری قرار خواهد گرفت.
به نظر میرسد فیات این روزها حسابی مشغول برنامههای احیا و سرپا نگه داشتن برندهای مختلف است. لانچیا هم دیگر برند در حال مرگی است که فیات قصد احیای آن را دارد.