مهندس مصطفی وحیدزاده با بیان این مطلب در جلسه بررسی کارنامه عملکرد سه ماهه سازمان خدمات پس از فروش سایپا، افزود: انتظار من این است که در زمینه تدوین شاخصها حتما استانداردهای جهانی نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به سودآوری تعمیرگاههای مرکزی، اظهار داشت: تعمیرگاههای مرکزی به عنوان مراکز تخصصی ارائه خدمات باید از هر نظر در خدمات پس از فروش پیشرو باشند. تعمیرگاههای مرکزی از ظرفیت بالایی در ارائه خدمات کسب و کارهای نوین برخوردارند و لازم است به منظور بهرهگیری بهتر از این ظرفیت، برنامهریزی مناسبی صورت گیرد.
وحیدزاده افزود: فعالیتهایی که در زمینه خدمات کارت نارنجی در تعمیرگاههای مرکزی انجام شده است میتواند به عنوان یک مدل برای شبکه تعریف شود.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به لزوم سنجش میزان رضایت از سرویسهای ادواری در شبکه نمایندگیها و تعمیرگاههای مرکزی، ادامه داد: شاخصها و عملکردهایی که در سه ماهه نخست سال به دست آمدهاند باید حفظ و مدیریت شوند؛ البته بعضی از شاخصها به بازنگری نیاز دارند.
وی با تاکید بر ضرورت تکریم مشتری در شبکه نمایندگیهای سایپا، اظهار داشت: یکی از مواردی که باید به آن بیش از پیش توجه شود رفتار اخلاقی و رعایت مشتریمداری در شبکه نمایندگیهای سایپا است. بر همین اساس معتقدم باید برای معاونت شبکه شاخصهای جدید تعریف شود تا بتواند پاسخگوی نیازهای جدید باشد.
مدیرعامل سایپایدک در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت تمام مدیریتها در پیشبرد اهداف فروش، گفت: برای پیشرفت در تحقق اهداف تعیین شده نیازمند افکار جدید و خلاقانه هستیم که این امر فقط با جدیت بیشتر محقق خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برخورداری سایپایدک از نیروی انسانی جوان و کارآمد، افزود: تلفیق جوانی و تجربه یکی از ویژگیهای مهم و تاثیرگذار منابع انسانی سایپایدک میباشد که خوشبختانه در این حوزه با کارکنان با عدالت رفتار شده است.
مدیرعامل سایپایدک گفت: سرمایهگذاری بر روی نیروی انسانی موجب پیشرفت در کار و تحقق اهداف سازمانی خواهد شد لذا باید برنامههایی برای مشارکت بیشتر کارکنان در ارائه افکار و پیشنهادهای خلاقانه به اجرا گذاشته شود.
وحیدزاده همچنین از زحمات کلیه کارکنان در طول سه ماه نخست سال برای تحقق اهداف سازمان تشکر و قدردانی کرد و گفت: تداوم این راه نیازمند مسوولیتپذیری و تلاش بیشتر است؛ لذا همه باید منافع سازمانی را بر منافع زودگذر شخصی مقدم بدانیم.