معاون بازاریابی و
فروش ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار کرد: وب سایت مهندسی و تحقیقات بازار، نتیجه برنامه ریزی و تلاش یک ساله کارشناسان معاونت بازاریابی و
فروش و مدیریت ارتباطات گروه صنعتی
ایران خودرو است.
وی با اشاره به روند رو به رشد نقش الکترونیک و اطلاعات در همه کسب و کارها، دنیای مجازی را ارزان ترین و موثرترین ابزار انتقال پیام از سازمان به مخاطب و بالعکس دانست و افزود: براساس همین واقعقت ارتباطی، گروه صنعتی
ایران خودرو از این ابزار برای تفاهم و تعامل بیشتر با مشتریان بهره گرفته است.
وی افزود: وب سایت جدید مهندسی و تحقیقات بازار
ایران خودرو با امکان برگزاری کلینیک های مجازی و ثبت نظرسنجی ها فعال است و در مراحل توسعه و تکامل، گروه های مباحثه نیز به آن افزوده خواهد شد.
خان کرمی یادآور شد: با ارتقای سطح انتظارات کاربران و اهمیت ارایه
خدمات بیشتر، این سامانه که در حال حاضر به نشانی http://marketresearch.ikco.ir در دسترس است، قابل تغییر خواهد بود.
معاون بازاریابی و
فروش ایران خودرو بهره گیری از وب سایت اختصاصی مهندسی و تحقیقات بازار
ایران خودرو در سال 94 را نقطه عطفی در ارتقای کیفیت ارتباط و رضایت مندی مشتریان توصیف کرد.