پژو در این جاده به جز از الگو های 405، 206 و 207i تیری را در درازا این 24 سال به شانه ایران اتومبیل افزون نکرده و تمام آنچه رنگ و بوی پژویی دارد، برنامه های ایرانیزه شده ای چون روآ، آر دی، وانت کاریا، پژو پرشیا و... می باشد. 405 که در استغنا مارکت اتومبیل ایران را دگرگون کرد. فرزند آریایی اش، سمند هرچند به جانب آزادی از پژو می رود لکن تمام چه هست از 405 زاده شده و تا ازلی این شروع در بیلان اش می ماند.
اردیبهشت سال گذشته، یکه برزگر مدیرعامل ایران اتومبیل پشت از بازدید با مسئولین بزرگ پژو بعد از حدود 4 سال غیبت، آگاهی از برون شد 405 از تبنگو محصولات ایران اتومبیل و جایگزینی آن با محصولی نو از پژو داد؛ خبری که با اثبات هفته پیش حاکی بر دخول پژو با محصولات نو تاب گرفت و 301 به آغاز بدل 405 بعد از 24 سال پشت باران را به جهت جلوس بر تخت جد باغ تا به ایران بیاید و 405 که زمان هاست از مدل یک ارسلان جاافتاده خطوه را فراتر گذاشته به اعتزال در تاریخچه آرامش کند و به دنیایی برود که تیر سال 1384 به آن جابجایی کرد. این آگاهی و استحکام ازنو روابط ایران اتومبیل با پژو بعد از سال 2009، این استفهام را برمی انگیزد که این خلافت از چه زمانی رخنه خواهد داد و 301 با چه مشخصاتی به جهت جایگزینی 405 به ایران می آید؟ اصلا بدل 405 چه مشخصاتی باید داشته باشد تا بتواند به امام برنا شکایت ارسلان ها در ایران تقلبی شود ؟
خویش پژویی ها می خواهند 405 برود !
احتمالا به جهت شما بازهم بدیع باشد که خودروساز ایران آهنگ به بدرود یک اتومبیل آن بازهم به همین بی آلایشی بگیرد. حقیقت ایضاً این چنین می باشد برای چه که پژویی ها در جدیدترین مذاکرات از ایران اتومبیل دعوی اند 405 را از الفبا پدیدآوری برون کند تا 301 جانشین آن شود. یکه زارع، مدیرعامل ایران اتومبیل آگاهانیدن کرده که در قرار داد جدیدشان احداث بین تحقیق و بسط مشترک با پژو و سیتروئن ایضاً دید شده می باشد. احتمالا احداث چنین اصلی بتواند به بسط عقلانی خیس تبنگو محصولات پژو استعانت شایانی کند تا دیگر ارسلان های فرانسوی در مارکت ایران افزون از سن سالخوردگی امارت نکنند ! به اعتقاد کارشناسان، احتمالا به تماشا برسد پدیدآوری پژو 405 بعد از 20 سال تبیین اقتصادی دارد و به جهت ایران اتومبیل به بهره می باشد لکن در حقیقت از تماشا شرعیات مهندسی 405 همچنان بازهم محصولی نمی باشد که تولیدش به جهت ایران اتومبیل اقتصادی و تبیین پذیر باشد و در درازا این سال ها پیوسته اهتمام شده تا این اتومبیل پایش را از ثغر 30 میلیون تومن فراتر نگذارد والا در حقیقت 405 تبیین پذیری رخیص سازی شبیه پراید را ندارد.
چه زمانی 301 جانشین 405 می شود ؟
ایران خودرویی ها از آخر سال 94 به آغاز دوران این جایگزینی آگاهی می دهند لکن حقیقت در صنعت اتومبیل سازی ایران طبق معمول بعد اضافی با بشارت مسئولین دارد و بر مبنای حزم ها با عنایت به دوران مناسبت احتیاج به جهت آخر پدیدآوری این بار و پدیدآوری پرپشت 301 به جهت تامین استدعا در زمانی بهتر از سال 1396 پژوهشگر نخواهد شد. بنابراین می توان با استظهار آرزومند حیات که چنانچه تمام دستور کار های ایران اتومبیل و پژو به احسان سابق برود، در سال 1396 که آنقدر بازهم چرخه نیست، ارسلان ازپاافتاده پژو در 26 سالگی از دنیا اتومبیل بدرود کند و 301 زمانی به خلافت برسد که احیانا پژو در دنیا به پشت شناسایی خانواده جدیدش است! این سوژه در حالی می باشد که ایران اتومبیل تازه توانسته 301 را چهر الفبا جاده بیندازد و بر مبنای آداب اهتمام نخواهد کرد تا خانواده نو 301 را جانشین این الگو کند و احیانا باز بازهم یک پغنه پس خیس از تبنگو عالمگیر پژو تحرک خواهیم کرد؛ اتفاقی که در روانی پدیدآوری و ارائه پژو 206 ایضاً رخنه داد!
آمد تا ارزان باشد!
301 در تاریخچه عالمگیر پژو جایگاهی ندارد؛ نه جانشین محصولی از پژو شمرده می شود و نه قرار می باشد نسلی نو بیافریند. نامش وامدار پژو 301 اسطوره ای می باشد که در اثنا سال های 1932 تا 1936 به پدیدآوری رسید و آمده می باشد تا به جهت آغازین پاس تعریفی عرفی از پژو به جهت مارکت های اقتصادی باشد. عامل اقتصادی پژو آغاز سال 2012 میلادی رسما شناسایی شد و در نمایشگاه وطنی اش یعنی پاریس رسما به جهت دخول به مارکت سال 2013 میلادی شناسایی شد. 301 به تعجیل به سکوی پرتاب موشک تولیدی پژو در اسپانیا ذهاب تا سهمی از پدیدآوری آن بر تقبل فرانسوی ها نیفتد و نیروی پیشه رخیص خیس و تختخواب درخور به جهت پدیدآوری یک اتومبیل اقتصادی بهتر آماده شود. یک سال بعد پدیدآوری 301 در چین سوئیچ خورد و به تازگی به جهت تن پوش مارکت اقلیم آفریقا، پژو پدیدآوری این بار در مارکت نیجریه را ایضاً شروع کرده می باشد. سکوی پرتاب موشک های تولیدی 301 در ابداً یک از محصولات این شرکت پرونده ندارند و کاملا آشکار می باشد که پژو چهر 301 پول گذاری اقتصادی کرده می باشد تا آن را به بختک رقبای رخیص قیمتش بالاخص رنو(داچیا) تبادل کند. مشهودترین این مارکت ها به جهت ما ایرانیان مملکت ترکیه است؛ جایی که 301 با ارزش حدود 40 هزار لیره در اهتمام می باشد تا مارکت سدان های اقتصادی را از آن خویش کند؛ جایی که رنو لوگان (تندر90) تمام چند الگو صفرش شاذ می باشد لکن پرارزش در همین حدود دارد و اخوی هاچ جاکش یعنی ساندرو در خانواده نو با ارزش 41 هزار لیره ای ارائه می شود.
برای چه اقتصادی می باشد ؟
در تشریح یک اتومبیل اقتصادی اختصاصی مارکت های مملکت هایی تا ایران، ترکیه و بعضی مملکت های آفریقایی، آسانی در طرح ریزی و پدیدآوری شکل های بدنه، تامین اقتصادی قطعات فنی و زوال ارتباط به فن آوری های تازه می توانند یک اتومبیل را به جهت سوار کردن اقتصادی کنند. چنانچه به آشکار 301 تدقیق کنید آگاه می شوید که تمامی قطعات پیکر در چشم سادگی، خطوط و یا انحنا های عجیب ندارند و نمای جانبی که زیادترین خرج های شکل سازی را احتیاج دارد به چرخه از تشریفات در چشم بی آلایشی پریچهر می باشد. همین موردها در بی آغازی آغاز ساختن پیکر 301 را اقتصادی می کند. در پا دوم پلتفرم آن می تواند صاحب خانه پیشرانه TU5 با جرم 1. 6 لیتر باشد؛ نیز موتوری که در حال حاضر در شمارگان 500هزار دستگاهی دوشین به دوشین خودرو EF7 در حلول کننده پدیدآوری می باشد و ایران اتومبیل از تمام ظرفیتش به جهت برپایی TU5 تولیدی اش چهر محصولاتش تا پژو 206 هاچ بک، صندوقدار، رانا، ایران زمین و 405 بهره می برد. 301 مجبور می باشد از این گنجایش سهمی بگیرد برای چه که ارائه خودرو و گیربکسی نو به جهت آن می تواند به ثقیل شدنش در مارکت ایران استعانت کند و این موضوعی نمی باشد که در آغاز دخول مناسبت اجابت مشتریان باشد. تا اینجای پیشه چنانچه چرخه خودرو 1. 6 لیتری یورو6 پژو را به جهت برپایی چهر 301 الفبا بکشیم حدسمان به حقیقت پهلو می باشد برای چه که امکان پذیر ترین انتخاب فنی به جهت 301 در ایران بر مبنای گفته های یکه برزگر نیز TU5 های 1. 6 لیتری یورو4 (5 ادهم تبخیر بی حال خیس از پیشرانه یورو6) پدیدآوری ایران اتومبیل می باشد که چهر رانا، 206 و... ایضاً برپایی می شود و گیربکس دستی ایضاً شبیه این محصولات خواهد حیات. شنیده ها بیانگر آن می باشد که پشت از مذاکرات اولیه پژو فرانسه و ایران خودرو، بین تحقیقات ایران اتومبیل سرگرم بررسی ها به جهت بازشناخت پارامتر های فنی 301 می باشد و همچنان آهنگ حتمی به جهت این سوژه آگاهانیدن نشده است. تا اینجای پیشه به سخن خبرنگار فوتبال، بخشنده خیابانی توان 110 ادهم تبخیر و گشتاور 142 نیوتن واحد طول را با مداد به جهت 301 یادداشت می کنیم و گیربکس 5 سرعته دستی را در پیشوا حدسیات به آغازین پوشیده تولیدی از این بار می افزاییم.
301 در دنیا با چه ویژگیها فنی ارائه می شود ؟
301 با 3 دل تپنده حاوی 2 الگو بنزینی و یک الگو دیزلی در دنیا ارائه می شود. پیشرانه های 3 سیلندر 1. 2 و 4سیلندر 1. 6 لیتری بنزینی این اتومبیل به انتظام استطاعت پدیدآوری 72 و 115 ادهم تبخیر توان را دارند و استعمال پیشرانه 1. 6 لیتری در تناوب ترکیبی عزب 6. 4 لیتر در 100 کیلومتر می باشد. پژو ایضاً به جهت تمام دو الگو این اتومبیل گیربکس های دستی و اتومات را اعلام می دهد. پیشرانه 1. 6 لیتری دیزلی آن ایضاً تمام چند 92 ادهم تبخیر توان می سازد لکن مصرفش در استغنا بهت عزب 4. 1 لیتر گازوئیل در تناوب ترکیبی می باشد.
301 ارجمند خیس از 405 می آید
چنانچه در خرد شما 405 از تماشا ابعاد داخلی بیت یک اتومبیل آرمان اولاد به جهت خانواده هاست، باید اعتراف کرد که 301 شرایطی بهتر از این اتومبیل را عرضه می کند برای چه که در طول، پهنا و اوج 5 سانتیمتر ابعاد افزون تر از 405 دارد لکن بعد بین دو آسه آن شبیه 405 حدود 2. 6 واحد طول می باشد. اندازه 301 ایضاً شبیه 405 عددی حدود 1. 1 بدن به شکل بی آمیغ را نشان می دهد که با عنایت به تشابه با پژو 206 صندوقدار و حدس برخه گیری از ویژگیها فنی شبیه این اتومبیل می تواند شتابی حدود 12 آن با گیربکس دستی و 13 آن با گیربکس اتومات داشته باشد. استعمال آن ایضاً با درج عددی حدود 7. 5 لیتر در تناوب ترکیبی حدود یک لیتر از مدل خودرو یورو 6 عالمگیر اش افزون تر خواهد حیات.
چه زمانی می آید ؟
از تمام بشارت های پژو تاکنون یک آلت 301 به ایران پخته می باشد که در حال حاضر در بین تحقیقات ایران اتومبیل به تارک می برودت. حزم می شود با عنایت به شروع تحقیقات ایران اتومبیل چهر این اتومبیل کمینه خلال 3 ماه درآغاز سال آغازین آگاهی ها از دخول این بار به شکل CBU در مارکت ایران شنیده شود. واردات تام 301 احیانا ارزش این اتومبیل را تا ثغر 80میلیون تومن به جهت الگو اتومات ازدیاد خواهد داد و به جهت احراز بهر از مارکت از ید رفته پژو، این اتومبیل در 2 الگو اتومات 4 سرعته و 5 سرعته دستی ارائه خواهد شد تا در بهترین حال خلال زمان دوران 12 ماه الفبا پدیدآوری 301 در ایران اتومبیل آراسته شود و 301 پشت از آریایی سازی بهر هایی بسان تریم داخلی و ویژگیها فنی آراسته دخول به خطوط پدیدآوری شود. 301 با این اسباب در خوشبینانه ترین حال از سال 95 رسیده فاز پدیدآوری پرپشت می شود و خلال یک سال پدیدآوری تکلیف برون شد 405 از تبنگو محصولات ایران اتومبیل را بازشناخت می کند. در این بین ایران اتومبیل خانواده ایران زمین را همچنان به پدیدآوری خواهد رساند و همزمان با ارتفاع ستاندن پدیدآوری 301، تجویز افاده لیفت ایران زمین به مارکت شناسایی می شود تا در پهلو بار اشرافی ایران اتومبیل یعنی دنا الفبا و نشان جدی به جهت چینی های ثغر 50 میلیون تومن بکشد.
با چه ارزشی می آید ؟
ارزش پژو 405 در الگو فروش نقدی فعلی ایران اتومبیل در الگو GLX عددی حدود 28. 6 میلیون تومن می باشد که با عنایت به ارزش عالمگیر 301، احراز به آن تا با داخلی سازی انبوه به جهت ایران اتومبیل محال می باشد بنابراین به جهت تجویز اساس این اتومبیل با گیربکس دستی آن بازهم به شکل تولیدی نمی استطاعت پرارزش کمتر از 40 میلیون تومن را انگاشته حیات. 301 با این ارزش در مارکت ایران ایضاً می تواند بسان تکثر دیگر از مملکت ها با رنو لوگان ( تندر90) سرشاخ شود و پاس دیگر پژو را به مارکت نهار رقابتی ایران بازگرداند ؛ بازگشتی که قطعا بسان ارتفاع پرکاری پژو به جهت این شرکت سهمی 50 درصدی از مارکت ایران را به پیشکش نخواهد آورد لکن کمینه می تواند پژو را به دوست 2 بار نو دیگر به سهمی حدود 20 تا 30 درصد از مارکت اتومبیل های اتومبیل شخصی پهلو کند.
*امیرحسین برخورداری