ایساکو برای پنجمین بار در برترین جایگاه ایستاد

ایساکو برای پنجمین بار در برترین جایگاه ایستاد شاپ کار: شرکت ایساکو رتبه اول خدمات پس از فروش را مجددا در بین خودرو سازان کسب کرده است.


خوش بختانه با عبور از سد مشکلات و تامین بیشتر قطعات از داخل، ایساکو باز هم موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش برای دومین بار شد.

مشتری مداری و کسب بیشترین میزان رضایت مشتری از اهداف بسیار مهم گروه صنعتی ایران خودرو بوده که نتایج ارزیابی اخیر، بیانگر حرکت در مسیر دست یابی به این مهم بوده است.

بر اساس این گزارش ویژگی خاص و برتری این دوره‌ی ارزیابی، کسب بالاترین امتیاز برای خدمات ارائه شده به تمامی محصولات ایران‌خودرو است و این در حالی‌است که برخی از شرکت‌ها فقط در خصوص یک یا چند محصول خود مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

هرچند هنوز با استانداردهای جهانی و رضایت حداکثری مشتریان فاصله وجود دارد اما خدمت‌گزاران مردم در گروه صنعتی ایران‌خودرو، تا حصول این نتیجه نهایی، از جان و دل تلاش خواهند کرد.

شرکت ایساکو در حالی این جایگاه را برای خود تثبت کرد که در پنج دوره متوالی این ارزیابی همواره در جایگاه نخست قرار داشته است.

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش سال 92، شرکت ایساکو از امتیاز 80.06 در سال 91 به امتیاز 81.71 در سال 92 ارتقا یافت و برای پنجمین بار با کسب بالاترین امتیاز در هفت دوره ارزیابی، جایگاه خود را به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش در کشور تثبیت کرد.

1393/06/01
12:03:06
0.0 / 5
2300
تگهای خبر: نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش , ایران خودرو , سایپا , مزدا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
تبلیغات
آگهی در شاپ کار
Shopcar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار محفوظ است
سایت خرید و فروش خودرو شاپ کار طرف قرارداد با